Ramowy rozkład dnia
ROK SZKOLNY 2025/2026
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Grupa I (6:30-16:30)
| godz. | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
| 6.30 - 8.00 | Zabawy swobodne Indywidualne rozmowy | Zabawy dowolne rozwijające zainteresowania dzieci | Zabawy swobodne, zabawy przy muzyce | Aktywność dowolna, rozmowy indywidualne z dziećmi | Gry i zabawy stolikowe, oglądanie książeczek |
| 8.00 - 8.30 | Zabawy muzyczno- ruchowe. Trening samodzielności | Zabawy i ćwiczenia ogólnorozwojowe integrujące grupę | Ćwiczenia gimnastyczne przy muzyce | Zabawy muzyczno- ruchowe | Gry i zabawy stolikowe, oglądanie książeczek |
| 8.30 - 9.00 | Śniadanie | Śniadanie | Śniadanie | Śniadanie | Śniadanie |
| 9.00 - 9.30 |
|
Zajęcia grupowe z psychologiem |
Realizacja podstawy programowej |
Język angielski Realizacja podstawy programowej |
Gimnastyka ogólnorozwojowa |
| 9.30 - 10.30 | Zabawy dowolne |
Zabawy dowolne | Zabawy dowolne | Zabawy dowolne | Zabawy dowolne |
| 10.30 - 10.45 | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie |
| 10.45 - 12.00 | Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
| 12.00 - 12.30 | Obiad | Obiad | Obiad | Obiad | Obiad |
| 12.30 - 14.30 | Leżakowanie | Leżakowanie | Leżakowanie | Leżakowanie | Leżakowanie |
| 14.30 - 15.00 | Podwieczorek | Podwieczorek |
Podwieczorek |
Podwieczorek | Podwieczorek |
| 15.00 - 16.30 | Zabawy na dywanie, zabawy swobodne. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy konstrukcyjne, zabawy w kącikach tematycznych. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy swobodne, zabawy przy stolikach. |
Ćwiczenia w małych zespołach, gry dydaktyczne. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy dowolne służące realizacji zainteresowań i pomysłów dzieci. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Grupa II (7:30-16:00)
| godz. | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
| 6.30- 8.00 | Zabawy dowolne. Rozmowy indywidualne z dziećmi | Zabawy swobodne rozwijające zainteresowania dzieci | Gry i układanki stolikowe | Dowolna aktywność dzieci | Zabawy swobodne: budowanie z klocków, układanie puzzli |
| 8.00- 8.30 | Zabawy integracyjne | Ćwiczenia poranne | Zabawy muzyczno- ruchowe | Zestaw ćwiczeń gimnastycznych | Zabawy ruchowe |
| 8.30- 9.00 | Śniadanie | Śniadanie | Śniadanie | Śniadanie | Śniadanie |
| 9.00 - 9.30 |
Realizacja podstawy programowej
|
9:00-9:45
|
9:00-9:45 Zajęcia grupowe |
Realizacja podstawy programowej
|
Realizacja podstawy programowej z zakresu edukacji plastycznej.
|
| 9.30 - 10.30 | Zabawy dowolne |
Zabawy dowolne | Zabawy dowolne | Zabawy dowolne | Zabawy dowolne |
| 10.30 - 10.45 | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie |
| 10.45 - 12.00 | Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
| 12.00 - 12.30 | Obiad | Obiad | Obiad | Obiad | Obiad |
| 12.30 - 14.30 | Leżakowanie | Leżakowanie | Leżakowanie | Leżakowanie | Leżakowanie |
| 14.30 - 15.00 | Podwieczorek | Podwieczorek |
|
Podwieczorek | Podwieczorek |
| 15.00 - 16.30 | Zabawy dowolne dzieci. Ćwiczenia motoryki małej przy stolikach: nawlekanie korali, praca z nożyczkami, wyklejanie | Zabawy konstrukcyjne, zabawy swobodne, zabawy przy stolikach - rozwijanie zdolności manualnych. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy dowolne dzieci, praca indywidualna oraz dydaktyczno-wyrównawcza |
Zabawy swobodne przy stolikach, rozmowy indywidualne z dziećmi | Dowolne zabawy dzieci wg ich inicjatywy |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Grupa III (6:30-16:30)
| godz. | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
| 6.30 - 8.00 | Rozmowy indywidualne z dziećmi; zabawy dowolne | Zabawy swobodne | Zabawy dowolne w wybranych kącikach |
Dowolne zabawy dzieci wg ich wyboru: zabawy w kąciku lalek i w kąciku konstrukcyjnym |
Aktywność dowolna, ćwiczenia grafomotoryczne |
| 8.00 - 8.30 | Zabawy muzyczno- ruchowe. | Zestaw ćwiczeń gimanstycznych |
Zabawy ruchowe z językiem angielskim |
Zabawy rytmiczne |
Zabawy muzyczno- ruchowe. |
| 8.30 - 9.00 | Śniadanie | Śniadanie | Śniadanie | Śniadanie | Śniadanie |
| 9.00 - 10.00 | Realizacja podstawy programowej z zakresu mowy, myślenia i umiejętności społecznych |
Realizacja podstawy programowej 9:45-10:15 |
9:00-9:30 Realizacja podstawy programowej z zakresu edukacji plastycznej |
9.00 - 9.45 Gimnastyka ogólnorozwojowa Karty pracy
|
Realizacja podstawy programowej z zakresu edukacji matematycznej |
| 10.00 - 10.45 | Zabawy manipulacyjne |
Swobodne zabawy dzieci na dywanie, zabawy tematyczne | Zabawy dowolne | Zabawy konstrukcyjne |
Przeglądanie ilustracji w książeczkach. zabawy swobodne |
| 10.45 - 11.00 | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie |
Drugie śniadanie |
| 11.00 - 12.00 | Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy |
| 12.00 - 12.30 | Obiad | Obiad | Obiad | Obiad |
Obiad |
| 12.30 - 13.00 | Czytanie książki, odpoczynek poobiedni |
słuchanie muzyki relaksacyjnej | Czytanie książki, odpoczynek poobiedni |
słuchanie bajek (audiobooki) |
słuchanie muzyki klasycznej |
| 13.00 - 13.30 | Praca z książką, ćwiczenia grafomotoryczne |
12:45 - 13:30 |
Realizacja podstawy programowej
|
Zabawy dydaktyczne utrwalające poznany temat |
13:00 - 13:30 zabawy dowolne w sali, ćwiczenia graficzne. |
| 13.30 - 14.00 | Dowolne zabawy dzieci wg ich inicjatywy | Aktywność swobodna dzieci |
Tworzenie dowolnych kompozycji z klocków |
Zabawy dowolne dzieci | Dowolne zabawy organizowane przez dzieci. Udostępnianie materiałów plastycznych |
| 14.00 - 14.30 | Podwieczorek | Podwieczorek |
Podwieczorek |
Podwieczorek | Podwieczorek |
| 14.30 - 16.30 | Zabawy swobodne przy stolikach, rozmowy indywidualne z dziećmi; |
Zabawy dowolne dzieci na dywanie i przy stolikach. Udostępnianie materiałów plastycznych | Zabawy konstrukcyjne i manipulacyjne |
Zabawy dowolne dzieci, praca indywidualna oraz dydaktyczno-wyrównawcza |
Zabawy dowolne dzieci, porządkowanie sali, wkładanie prac do teczek |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Grupa IV (6:30-16:30)
| godz. | poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek |
| 6.30 - 8.00 | Zabawy swobodne, rozmowy indywidualne z dziećmi | Dowolna aktywność dzieci | Zabawy dowolne dzieci: budowanie z klocków | Aktywność dowolna, rozmowy indywiudalne z dziećmi |
Gry i układanki stolikowe |
| 8.00 - 8.30 | Ćwiczenia poranne |
Zabawy muzyczne |
Religia | Ćwiczenia grafomotoryczne |
Zabawy ruchowe |
| 8.30 - 9.00 | Śniadanie | Śniadanie | Śniadanie | Śniadanie | Śniadanie |
| 9.00 - 9.30 |
Aktywność społeczno-emocjonalna Rozwijanie mowy, wzbogacanie słownika dzieci, zabawy teatralne
|
Aktywność językowa: Rozwijanie mowy - poznawanie liter, ćw. ortofoniczne
|
Zajęcia umuzykalniające, śpiew, rytmika
|
Aktywność przyrodnicza Poznawanie wiadomości z otaczającego świata przyrody
|
j. angielski
|
| 9.30 - 10.00 | Praca z książką - ćwiczenia grafomotoryczne |
Zabawy muzyczno-ruchowe, poznawanie piosenek |
Aktywność matematyczna, wprowadzenie cyfry, praca z książką, utrwalenie cyfry | Praca z książką, doświadczenia, eksperymenty |
Aktywność plastyczno-techniczna Wychowanie przez sztukę |
| 10.00 - 10.45 | Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań |
Zabawy dowolne w wybranych kącikach. Zachęcanie do zabaw konstrukcyjnych | Swobodna aktywność dzieci przy stoliczkach | Swobodne zabawy dzieci na dywanie, zabawy tematyczne | Dowolne zabawy dzieci wg ich inicjatywy |
| 10.45 - 11.00 | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie | Drugie śniadanie |
| 11.00 - 12.00 | Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym |
| 12.00 - 12.30 | Obiad | Obiad | Obiad | Obiad | Obiad |
| 12.30 - 12.45 | Słuchanie opowiadań | słuchanie muzyki relaksacyjnej | Aktywne słuchanie bajek czytanych | słuchanie muzyki klasycznej |
12.30 - 13.00 Religia |
| 12.45 - 14.00 |
13.00 - 13.30 Gimnastyka korekcyjna
|
Kodujące przedszkolaki/zabawy z robotami
|
13.00 - 13.45 Gimnastyka ogólnorozwojowa Zabawy dydaktyczne, utrwalające poznany temat |
12.45 - 13.30 Zajęcia grupowe zabawy dowolne w sali |
ćwiczenia graficzne
|
| 14.00 - 14.20 | Podwieczorek, czynności higieniczne | Podwieczorek, czynności higieniczne |
Podwieczorek, czynności higieniczne |
Podwieczorek, czynności higieniczne | Podwieczorek, czynności higieniczne |
| 14.20 - 16.30 | Zabawy dowolne, rozmowy indywidualne z dziećmi |
15.00 - 15.30 angielski z lektorem Gry i układanki stolikowe |
Zabawy dowolne, słuchanie bajek czytanych przez N. | Swobodna aktywność dzieci w małych grupach zgodnie z preferencjami | Aktywność swobodna dzieci, kolorowanie obrazków o danej tematyce |


